If I was a frog...

Denna dag har varit en bra dag.. tycker jag. Vaknade utvilad 10 över 10.. hoppade ut till vardagsrummet o satte mig och njöt av att vara vaken..

Vid 12 fick jag sällskap av bror, simp och Calle... Efter lite lunch så kom vi faktiskt igång med plugget.. så pass att vi tog upp böckerna och nämnde att vi borde plugga.. även om det blev mer snack än plugg så är jag ändå nöjd med att ha börjat med min uppsats...

Dagen forsatte med oseriöst pluggande och bus... på slutet vart Calle på tok för rastlös så han började öva piruetter och masken... mycket graciös syn... hihi

Sen kom varje dags pärs, omläggningen av såret.. får en mindre panikattack när det ska ske.. eller inte så mycket mindre.. Calle såg det o blev nog lite smått skrämd.. men när det är gjort kan man slappna av igen..

Då bar det av till barsebäck för att våldgästa my.. på riktigt. När vi var 4 minuter från huset skickade jag ett sms och sa att jag ville träffa henne, hon svarade "jag vill träffa dig med" jag svarade "bra". Sen knackade vi på dörren.. Hennes reaktion var "Ni är knäppa jag är ju inte sminkad"... Jag svarade "det är dags att du lär dig umgås med oss som sunken.. vi är nästan syskon"...

Nu sitter vi här, efter att ha sett en måbra-film ("the invention of lying"), Calle sitter med gitarren i knät, jag med datorn och My har precis duschat.. Kvalitetshäng, ingen press på att det ska göras något.. bara hänga.. Så otroligt skönt med sådana vänner...

Nu bär det snart av hem till mig för ett pyamasparty... sen får vi se hur mycket skrivet det blir av uppsatsen imorgon.. Men jag är ändå nöjd med dagen och livet..

Just det en av höjdpunkterna idag var helt klart samtalet från pastorn, i elim kyrkan i skövde, han ringde o sa att han hört att jag varit skadad o ville höra hur jag mådde.. Snacka om omtänksamt, sånna ska man ha som idoler..

nä nu

Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0