Trevligt och intensivt.. lund igen

Efter en intensiv helg är jag tillbaka i Lund igen..
I fredess åkte jag upp till Sthm på morgonen för att fika med bjoern o sen fira kusin Lieves sjuksköterska examen. Väldigt trevligt, trevlig cermoni och mycket trevlig fest därefter... Mysigt med en lite glad tillställning med delar av släkten... 

Efter det kalaset åkte jag vidare till Sandviken, för att gå på bröllop.
Lördagen var fylld av bröllop - Underbart!
Daniel och Madeleine var jätte jätte fina. Och dom har otroligt trevliga vänner.
Mitt bord började stelt, jag må va en person som folk tycker prata massor, men bland nytt folk.. not so much..
Men efter ett tag så klarade vi oss riktigt fint. Det visade sig att Daniel och Madeleine hade satt ihop ett bord med bara folk som pratar otroligt mycket. Så vi fick verkligen en riktigt trevligt kväll ihop...
I söndess reste jag med Elin och Oscar till Skövde för att slippa ta tåget. Trötta hade vi en mysig kväll hemma. Måndagen blev mer folkfylld... Marcus kom vid 11 tiden o vi började att fika, senare anslöt anna och elin.. o erik. Lite lunch lite äppelpaj.. jag gillar det..
Tråkigt att jag var tvungen att åka hem igen.. Får se när jag kommer till skövde nästa gång... men men, jag tänker njuta av tiden jag har hemma.. menmen..
ha det gott
krams

Kommentarer
Postat av: Ankan

Ja det va trevligt det, teck för det. Ses ju snart igen, kram

2011-01-26 @ 10:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0