Jag har tappat stinget

Jag har tappat stinget.. Får inte ihop en enda mening i arbetet som skall lämnas in imorgon..
Och jag förstår inte alls varför. Ställde in mig igår på att imorgon då ska jag skriva färdigt allt, o jag ska va så otroligt flitig.. ojojoj va duktig jag ska va.. Nu är det imorgon och jag får inget gjort.. tänker skylla på läkarna och foten...
Idag var jag till sjukhuset för att få såret tittat på ytterligare än gång. Jag kom dit ganska hoppfull, tänkte fråga om jag kunde få börja stödja på foten o ifall jag kan sluta lägga om såret varje dag... o om jag kan åka hem till skövde.. Men oj vilket bakslag jag fick.. det var inte nådigt. Läkaren säger att det ser bra ut men ändå inte alls. Det finns en risk att hålet läker igen i fel ände först.. så att det blir ett hål inuti hälen fastän den ser frisk ut på utsidan... Så svaren blev Nej, nej, nej.. Inte stö på foten, fortsatt omläggning, ingen hemresa o just det du måste nog stoppa in grejer i hålet när du lägger om.. blä.. ny tid nästa måndag.
Det är dumt när man får upp hoppet. Hade planerat åka hem på torsdag, hade sagt hejdå till alla kompisar eftersom jag räknade med att inte hinna träffa dom innan jag åkte.. men icke.. lika bra att jag gör mig riktigt bekväm här i soffan.. såret har en lång väg kvar innan det blir till ett ärr.
konstigt att det går så väldigt bra att skriva på bloggen när det inte går att formulera en enda mening om genus och etiska dilemman.. 

en annan grej som distraherar mig är att Skype inte funkar.. det är ett mysterium. Jag har provat nästan allt.. avinstallerat och installerat.. men icke.. Jaja.. får väl nöja mig med facebook så länge..
Nä nu måste jag försöka fokusera lite.. förbereda mig inför en natts skriveri.. "fokusera"
Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0