Hello Sunshine!!

Ni vet sånna dagar när man vaknar helt utvilad, glad och med en känsla i magen som säger "idag är en bra dag"...
Idag är en sån dag och solen skiner över det skånska slätterna. I love it!!

Jag vaknade och sånt som jag dragit mig för att göra i flera dagar kändes som ingenting! Jag ringde ortopeden om mer pencilin (jag gillar inte att ringa viktiga samtal), jag har börjat plugga ordentligt (läsa, stryka under och sammanfatta det jag läser i ett dokument :D), ätit en riktig frukost, dragit upp både lillebror och mamma ur sängarna (fantastiskt hur en person som försovit sig i 45 min ändå ligger kvar o drar sig när han blir väckt). Mer som ska göras idag är skicka in min studieförsäkran (tappat koden så måste skicka brevet), köpa tusen grejer på apoteket och...det bästa av allt.. Träffa min underbara fina Honey... 

Denna kvinna betyder otroligt mycket för mig men har flyttat till Portogal vilket gör vår relation aningen begränsad. Nu är hon iaf hemma samtidigt som jag o jag ska få träffa henne!! 


Vilken underbart bra dag idag är :D.
Igår eftermiddag pratade jag en stund med gänget på skype och då kan man bara sitta å le. Vi behöver inte säga något men vi är ändå lite tillsammans... ÅÅÅH va glá man blir :D
Behöver ni pepp idag så ring mig, jag ser allt från den goda sidan idag. Jag har ett hål i hälen = så otroligt praktiskt att jag inte brukar springa ett marathon om dagen :D. Jag måste diska = tänk va härligt att stå o titta ut på det fina vädret en stund :D.. Jag vet inte om ni sett den nya reklamen som går på tv, det är någon slags rengöringsmedel som gör att det blir så rent att när man speglar en litenliten muffins i diskbänken så ser det ut som en stor god tårta.. Så är mitt liv idag.
Jag kanske är en aning löjlig men jag gillart!
Nu ska jag fortsätta njuta av livet samt plugga..
Ha det bra, njut av sol och disk och härlig musik..

Denna låt är något som hjälper mitt härliga humör idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0