fjue.. Close one

Detta va seriöst nära ögat.. Deadline på min 8hp uppsats var kl 15.00 idag. Jag blev klar med skriveriet vid 2 sen skulle jag lägga om såret o greja o sen så märker jag att det är nått fel med sidnumreringen så  böka med det klockan 14.50 klar.. In på Scio o försöka hitta hur man laddar upp en uppgift sen försöka fatta hur man mejlar till urkund.. Resultatet blev Uppgift uppladdad på Scio 14.54 och mejlad 14.58... Tur att jag jobbar bra under stress. haha..
Måste ändå säga att jag är sjukt lättad, jag kände mig aldrig speciellt stressad förrän sista minuterna men nu i efterhand känns det otroligt skönt att vara klar.. Nu kan jag sitta o va oeffektiv utan att ha skuldkänslor för min oeffecktivitet. hihi
Sår omläggningen idag var mer smärtsam än på ett tag.. Igår bestämde läkarna att vi skulle lägga om på ett nytt sätt som innebär att man stoppar in gegga i hålet så att det inte läker ihop för fort. Resultatet av detta gillade inte mamma, idag var jag mer svullen o svart o gul så mamma vägrar lyssna på läkarna o fortsätter göra på sitt eget sätt... vet inte om jag är lättad eller oroad, mamma kan mycket men jag vet inte... funderar på om jag ska lägga upp bilder här o på facebook men kan inte bestämma mig. 

Utöver detta har det faktiskt varit tre bra senaste dagar, morbror Thure och moster Agneta är nere från Sundsvall och hälsar på lite, mycket trevligt, långa måltider, spel och skratt. Gillar min släkt, dem är fina. Tråkigt dock är att mormor ligger på sjukhus och inte mår så bra... En klump av oro ligger i magen. Pratade en lång stund med henne idag, även om hon är svag så känner man ändå kärleken genom telefonen. Älskade mormor..
Igår kväll ringde hela Skövde gänget o hade mig på speaker.. Otroligt härligt att höra deras röster, ett uns av saknad fyller mig när jag tänker på det... Det var i alla fall skönt o höra rösterna så man fick en liten del av livet de lever... Jag hoppas jag får träffa dem snart.
Letade efter någon rolig bild i min kamera som jag skulle kunna lägga upp men det var nästan bara sårbilder.. Ska fundera lite på om jag ska lägga upp dem eller inte.. Vi får se
Ta hand om er
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0