Solen skiner idag..

Idag var en dag av solsken på många olika sätt. Vädret i vacka Skövde var underbart! Klarblå himmel, solen lyste stark och klar, snön tindrade, solen värmde.. Promenaderna på kryckor som brukar vara så jobbiga var istället fyllda av ... kärlek... 

Dagen började med en långsam morgon, tiden fick bara gå. Men när det blev dags för lunch blev det resturang besök med Anna, Imanuel och Marcus. Så mysigt så.. God mat, trevligt sällskap och fint väder vad mer kan man önska? Jag önskar då inte ett dugg mer. Mätta och belåtna vandrade vi långsamt till stan för att fixa lite grejer. Sen blev det häng med Marcus hemma hos honom, Anna åkte hem till sig för att vila en stund och Imanuel somnade så fort vi kom innanför dörren så jag och marcus njöt av svensk komedi, otroligt härligt. 

Kvällen fylldes med middag o film tillsammans med Oscar.. Filmen var väl inte det bästa men sällskapet är underbart.. det börjar bli sent men jag kan inte sluta titta på gamla bilder från förra hösten... filmklippen från dansgolven är helt fantastiska... 

Här hade jag tänkt lägga upp en favorit video men vet inte hur jag gör det.. så bidde inget.. det var iaf en favorit som jag sent kommer att glömma.. Det må va en ny tid men minnena kommer leva vidare...  Mer kärlek åt folket !

Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0