"Have no fear, FIRE is here"

Sitter här i soffan hemma i Lund. Vardagsrummet där jag sitter är stökigt eftersom alla packning fyller bord, soffor och golv. Dricker en kopp te och lyssnar mysmusik. Fylls av varma känslor. Jag tänker först på en av mina fantastiska vänner, min Anna, min lilla blå... Hon är så underbar, mysig, rolig, kärleksfull... orden räcker inte till.. Men när jag tänker på Anna så kommer dyker andra vänner upp i huvudet. Marcus, Erik, Andi, Imanuel, Chibesa.. (absolut inte att glömma är min älskade syster och hennes underbara man) ja hela FIRE gänget... Dem personerna jag kopplar jag ihop med förra hösten och all den kärlek och glädje den innebar. Tack vara detta underbara gäng.
För ett tag sen när jag pratade med Erik om min oro över hur jag kommer klara mig själv i Skövde så svarade han "Have no fear, FIRE is here". Å det stämmer verkligen. Jag ser på hur hösten blev, i början blev jag riktigt orolig, jag kände ingen och hade en allmän "det här går aldrig"-känsla i hela kroppen. Men så kom FIRE och allting blev bättre än jag någonsin kunnat drömma.
Nu har jag varit borta alldeles för länge känner jag. Saknar så det gör ont. Ska bli så skönt att komma tillbaka. Jag vet att det finns många som inte nämnts i detta inlägg, men FIRE-gruppen är stor, bättre att "glömma" många än att missa 1 person..
Snart är jag hemma, då ska vi ha massor av kvalitetstid..
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0