Adventsstjärna, snö och snygga män

Igår kväll va jag bjuden på mys hemma hos Anna. Vi åt god mat, pratade om Fire-gruppen, såg "På spåret", sjöng en stund sen glass med colasås, och tuben. Vi hade så fantastiskt roligt och mysigt. En så avslappnad kväll med en vän där man bara kan va sig själv o bara umgås.

Bästa klippet igår:

Denna man! Wow.. Hans talanger tar aldrig slut. Tyvärr kan jag inte länka direkt till tuben, krångel. Men kära vänner, titta på detta fantastiska klipp, om ni inte gillar början, fortsätt titta, det blir bara bättre och bättre 
http://www.youtube.com/watch?v=Terhj8mjPwY

Igår var jag också på praktiken, härliga ungar det där, vi skulle gå en promenad och då fick jag lära mig att det är helt omöjligt att gå ute nu utan att slänga sig i snön varannan meter. (Detta är inte en överdrift, efter som det typ är en halvmeter höga drivor vid sidan av vägen så såg man att varannan meter var det märken efter en liten människa som hade slängt sig). Så tydligen bör jag skaffa mig ett par termobyxor att ha här uppe så jag också kan vara som majoriteten på praktiken :P. 

Nu har jag också julpyntat min lägenhet, nya gardiner, jullöpare, adventsstjärna, adventsljusstake samt en julig filt. Nu känner jag att det är advent imorgon. Längtar så...
Ikväll blir det Adventsbak och adventsfika hos elin o oscar med stora gänget. Ska bli super mys, vi ska även se Phil´s favorit film... Jag är taggad för idag. Idag är en bra dag... skulle jag nog säga
Glöm inte att titta på klippet.. MAnnen är helt fantastisk... ojojoj..
Glad Advent på er... 

Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0