Mitt vinterland

Denna veckan har varit intensiv o tuff men bra.
Har haft praktik hela veckan utom idag torsdag, o imorgon ska jag tillbaka. Kvällarna har fyllts med allt möjligt, verkligen, allt från bönegruppsträff, till "vän kommer o hälsar på snabbt" till hudvåds-föreläsning till bönekväll på skolan... allt detta har hänt med ett ständigt snöfall från himlen. 

Jag måste säga att jag inte klagar på snön. Jag älskar "riktigt" vinter. O nu är det väl mellan 30-40 cm. Jag känner att snön får gärna stanna men blåsten o snöflingorna som åker in i ögonen kan ju försvinna. Fredrik var här å hälsa på kort natten till onsdag o när vi stod där ute på balkongen så kom vi fram till att man borde spela in julkalendern här, på min innergård. 


Jag känner att ögonen blir väldigt tunga... ville mest ge en kort uppdatering om hur veckan gått.

Nackdelar med veckan har varit kalla fötter o för lite mat o sömn.

Fördelar med veckan, fullt upp med kul saker som händer, omringad härliga barn, studenter och vuxna, givande samtal.
Nu så slocknar ögonen snart så jag avslutar med att citera Lejonkungen:
"Mors!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0