12 minus going for 14

Oj vad det händer mycket i mitt lilla liv. Det går inte att va annat än tacksam.
Dagarna går och är bara toppen, intensiva med full rulle hela tiden men väldigt härliga.
Snön har jag kanske nämnt lite smått, den ligger kvar och igår och idag så har solen strålat ut över den tindrande marken. Nackdelen med solen är väl att det blir så väldigt kallt. Idag var det 12 minus och imorgon ska det bli minus 14. Men som sagt, se livet från den goda sidan, det är inte snöoväder utan sol, sol, sol. 

Idag har varit en annorlunda dag på praktiken, vi blev hembjudna till en elevs hem för att ha lektioner där. Vilket hem sen! Helt enormt!!! Hade tydligen varit 2 eller 4 lägenheter innan men familjen hade köpt hela huset o slagit ner väggarna mellan lägenheterna. En super mysig dag, lite mer personlig sådär. Numera vågar jag tex brottas med killarna, eller slänga ner dom i en snöhög. Känns väldigt bra. Igår höll blev jag dessutom ensam lärare i klassen en stund. Min handledare skulle iväg till vårdcentralen och hann inte tillbaka innan lektionerna började så jag var ensam. Men detta gick hur bra som helst. Trivs så bra som lärare!
Idag har jag också blivit hudvårdkonsult. Ett extra jobb som jag lägger upp själv:P. Känns lite konstigt o vet fortfarande inte om jag passar som det menmen. Så jag vill mer än gärna komma å hålla gratis hudvårdsklasser hos folk! Ring eller mejla eller facebooka att ni är intresserade. Detta är inte alls  något "väldigt seriöst" för min del (jag vet att det låter som en sådär Bjä grej, men det  behöver inte va det), så gör det som en kul grej bara, om inte annat så för att jag ska få öva på hur man gör :P. Snart kommer jag att ha en hemsida där man kan beställa grejer om man vill. Men den kommer lite senare.
Jag känner att det här med att göra grejer hela tiden gör mig lite trött i huvudet.. kan inte komma på något vettigt att skriva...
Livet är bra
krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0