"When the sky is pink and the rainbow is blue"

Denna dag... haha ... Mina inlägg må va löjliga men jag älskar verkligen det här livet. 
Varje dag slutar med ett leende som inte går att sudda ut.
Idag gick jag upp usch så tidigt för att göra sista finslipet med grupparbetet. Det är nu klart och inskickat. Lättnaden är fantastisk!

Därefter... vid 10.30 så hade jag, Imanuel, Andi, Marcus och Mikael 1 Brunch hemma hos Anna. Hur gott som helst! Pannkakor, ägg, bacon, te, mackor, fil, bär.. never ending.. Mumma!

Sen förflyttade vi oss in i vardagsrummet där Imanuel låg på golvet och spelade underbar gitarr och sjöng för oss när vi andra halvsov och njöt... 

Ungefär så fortlöpte hela dagen, lite sång, lite kortspel, lite sova. Bästa stunden var när jag, imanuel och marcus låg i annas säng och hittade på sagor.. Fantastiskt roligt! 

Denna dagen skulle jag vilja spara i en liten box som man kan ta fram när man känner sig ensam och bara hoppa tillbaka till denna känslan.
Nu när klockan börjar närma sig 01.30 borde jag verkligen sova eftersom jag ska till skolan imorgon för sista praktikdagen denna terminen.. Ska försöka vara vaken så pass att jag kan stå rakt..
Ännu en underbar dag har faktiskt kommit till sitt slut och jag måste göra det jag drar mig för.. nämligen.. sova och låta dagen ta slut på riktigt och övergå i en ny dag..
Godnatt... försök njut såhär när ni får tillfälle.. det är obeskrivligt!
Ljuvligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0