All night long... All night long.. .

Har precis kommit hem en stund... med en djup, glad, suck sätter jag mig och funderar på hur jag ska formulera de senaste dagarna...
Allt är lite i en enda röra... Fredag, vad var det som hände då? jo just, jag pysslade med barnen på skolan åkte sen hem för att städa och packa, tog all evighet med städningen, men städat blev det och packningen är påbörjad. Därefter kom det lite folk, Anna, E o O, Marcus, Billy var här o vi drack te och mös, senare kom även Imanuel. E o O och Anna gav sig vid 12 då de kände att det ville va utvilade till brunchen dagen efter. Billy lämnade också efter att ha skrivit lite sånger. Marcus, jag och Imanuel (de tre musketörerna) stannade och såg två filmer... vid 5 tiden låg jag (ensam) i min säng och skulle sova.. Almost allnighter.
Vi är en grupp som inte prioriterar sömn högt.

Upp tidigt igen för kl 10.30 började Brunch at the Moon (hemma hos E och O). Ännu en otrolig mängd mat, så otroligt gott. Tiden som följer fylls med hjärtliga skratt. Vi har så roligt tillsammans, hela tiden bryter folk ihop av skratt, rullandes på golvet. Sånt spännande gäng vi är. När klockan närmade sig halv 3 gick vi till stationen för att vinka farväl till Phil. Vår älskade amerikan. Vi sjöng "Goodbye sweet phil, well it's time to go. We hate to leave you I really must say, Come back sweet phil come back". Hans andra vänner stod då på behörigt avstånd
Vi är en konstig grupp. 

Riktigt sorgligt att krama hejdå, men vi tror i våra hjärtan att en dag kommer vi alla vara tillsammans igen.
Därefter gick vi en kort stund på stan för att köpa lite julklappar innan vi gick tillbaka till Månen för att hänga hela natten. Det blev verkligen en Allnighter. Fullt ut! Vi såg lite olika filmer (inte jag då eftersom jag råkade somna). Men mysigt var det, somliga sov, andra skrattade högt, andra såg med spänning på film..
Vi är en kärleksfullt grupp.
Vi såg också under kvällen massa bilder som tagits under hösten vilket gör att man fylls med ännu mer kärlek och glädje. Sen såg vi också videor.. då höll vi nästan på att dö av skratt.
Filmer från julfesten då vi dansade var de roligaste.
Vi är en grupp som vågar bjuda på oss själva...
Natten var lång hände många märkliga saker som man inte riktigt kan förstå. Men roligt hade vi. De blev ju iaf lite sömn, även om det var mycket klagomål på snarkningar när vi väl vaknade.
Nu är vi alla hemma för att duscha och packa samt ha lite "me"-time. Sen ska vi till Anna för ännu en allnighter. I love it! Varför va ensam när vi kan va tillsammans!
Vi är en grupp som inte säger nej!
Vi är en grupp som är svår att beskriva
Vi är en grupp som inte prioriterar sömn
Vi är en grupp som är direkt konstig
Vi är en grupp som är full av kärlek
Vi är en grupp som vågar bjuda på oss själva
Vi är en grupp som inte säger nej
Vi är en grupp som jag kommer minnas hela livet. 
Vi är en grupp som jag tänker spara i mitt hjärta
Vi är en grupp som kommer vara tillsammans igen


Jag kan inte beskriva min tacksamhet för att jag fått uppleva detta. Även om det är jobbigt att ta farväl så är det också ett tecken på hur bra vi har haft det. 

Jag är inte ens trött bara för att jag är så glad. Trots att sömnen denna veckan har haft ett snitt på nästan under 5 timmar :P
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0