En vanlig vecka.. *host*sorglig*host*

Sista veckan är igång... Så fruktansvärt sorgligt.. därför tänker vi på det som en vanlig vecka... bara att vi träffas tusen gånger mer istället.. 

Det va ett par dagar sen jag skrev sist det är för att jag vägrar att gå hem :P... 
I lördess spelade vi in imanuels låt... fintfint.. det tog 6 timmar. 
Efter det åkte jag och Imanuel hem till Anna för att öva in låtarna vi skulle köra på söndagen. Sen lagade vi mat o det kom lite mer folk... Härlig kväll, otroligt mysigt.. 
Söndag morgon åkte vi till kyrkan tidigt för att öva först med lovsången, dvs Anna och Imanuel o jag... (sista gången..pö... Eller det va ju det jag inte pratade om) sen kom resten av gänget, elin och 4 av killarna var med och sjöng julsångerna.. blev en riktig manskör.. haha. Uppskattade var vi iaf. Fikade efteråt mycket mysigt, fick se en del fantastiska körkort.. väldigt roligt :P. 

Igår va lucia.. uppe tidigt för att titta på tvn, mysigt med filt och te o all julstämmning, men sen vad det dags för ännu en dag med studier upp över öronen.. Vi lyckades dock bli "klara" med arbetet bara finslipning kvar. det känns som en otrolig lättnad. 
Sen var det Lucia på Kårhuset framför allt för alla utbytesstudenter men vi var där. Detta tåg var.... speciellt...obeskrivligt... jag vet inte man visste inte vart man skulle ta vägen, det var falskt hela vägen igenom suck. Katastrof! Därför var vi tvungna att rädda våra studenter så att dom visste vad det riktiga lucia var, därför gick vi efter fikat hem till elin och oscar och mös framför riktiga tv lucia.. Mysfaktorn stod hög..
Sent sent kom jag hem och då var det ju dags att lägga in sillen som jag ska ta med till julfesten.. Ganska duktigt av mig tycker jag.. sen att folk inte kommer tycka om sill i sig kan ju inte jag rå för. Mer för mig och marcus som faktiskt gillar det :P. 

Idag har jag fått sova ut eftersom gruppen arbetar hemifrån idag.. Så skönt.. efter så många dagar utan att sova ut... jag minns faktiskt inte sist, kanska va förrförra helgen.. Så skönt att sova... ni ska bara veta.. Men jag tänker inte prioritera sömn en vecka som denna.. får sova ut på julafton och juldagen..
Ikväll är det julfest.. något som jag ser fram emot jätte mycket.. men som kommer bli väldigt känslosam stundvis... 

Konstigt inlägg det här.. kunde varit väldigt sorgligt men vill inte sitta o gråta när jag skriver...
känslosam vecka..
Hoppas ni har det bra med julstämning på topp..
Kramz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0