I'm wearing the greatest smile!

Jag älskar detta livet! Kan inte säga..
Vill inte sova, behöver inte sova... (mer eller mindre)..
Jag har bestämt mig för att prioritera.. vänner går före skolan såhär i slutet på terminen..
Idag var en fantastisk dag. Planen var att gå till skolan på seminarie sen lunch sen föreläsning sen typ.. hem. Istället så blev det seminarie, lunchbön, fika på stan med en del av gänget, planer om bowling, sen ville ingen gå hem så istället hängde vi hela dagen. Gick hem till Marcus och lagade mat sen gick vi o bowlade, sen hem till E och O för lite film. Innan det bar hemåt..
Älskar denna dagen. Vi känner alla likadant, så härligt. Alla börjar bli färdiga i skolan och alla vill umgås så mycket som möjligt... Så imorgon (efter mitt lilla grupparbete) startar vi med Brunch sen ser vi vart det leder.. skulle tro att vi faktiskt inte åker hem på hela dagen ( kanske lite grupparbete imellan). Men ändå.. Jag gillart.
Jag har ett stort leende på mina läppar som inte går att ta bort.. känns som jag skulle kunna leva såhär för evigt och vara nöjd resten av livet. 

Detta är Carpe diem fast ännu bättre.

Spontanitet är vägen till lycka... (Om man har vänner som är på)

Nu så ger jag mig.. tro ett eller ej men det är faktiskt en dag imorgon också :P
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0