Idag blir det att umgås med Dewey, Bergem, Juul och Orlenius.. kvalitetstid :P

Ännu en dag som kommer försvinna i ett svep. Skola hela dagen, Mary Kay klass på kvällen... sen sova... 
En dröm dag nu hade varit en helt tom dag... helt ledig, ingen skola att göra, inga extra aktiviteter. En dag då jag bara kan ta igen mig... Men men det kommer väl.. Julen närmar sig ju med stormsteg. 

Det är mycket att göra, grupparbetet är ett riktigt stort projekt.. som snart är dags att försöka få ihop, sen har vi det individuella uppgiften som jag lite grann har sopat under mattan för att slippa tänka på den.. uppgiften är på 8 hp och ska in den 11 januari. Vilket betyder att någonstans emellan att jobba heltid och ha kvalitetstid med vännerna ska jag skriva en uppsats.. det blir spännande... Vila får vi göra när vi är pensionärer eller hur.
Även om jag har så otroligt mycket att göra så är jag inte speciellt stressad.. och det är skönt. Hade inte orkat med om jag varit tvungen att va stressad också :P - Stressad är något man väljer att va... det hör inte alls ihop med att ha mycket att göra. 

Därför väljer jag att inte vara stressad. Istället ska jag njuta av varje dag och vara glad att jag får lära mig något nytt...
Nu måste jag fortsätta göra mig i ordning så jag kan va på skolan halv nio!
Kräm

Kommentarer
Postat av: My

Yes,stressad är någon man väljer att vara. Ses snart!!

Love

2010-12-11 @ 11:26:30
URL: http://mypaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0