Oj va länge sen jag skrev nu!

Påsken haha.. kommer knappt ihåg va som hände i påskas.. kanske borde läsa mitt förra inlägg :P

Nu är det i alla fall väldigt snart sommarlov. Känns nästan som det redan är sommarlov. Är ledig sjukt mycket, det är så många kurser som är avslutade.
Vi slutar torsdagen den 11 tills dess har vi 9 lektioner.

Sen är det sommarlov.
Jag älskar sommar, jag älskar ledighet.
Jag älskar den känslan som sommarledighet ger.
Jag älskar dom tillfälle på sommaren när man sitter bland fina vänner o bara kan va.

"Älskar, inte gillar, älskar"

Idag har varit en sån där skön dag. Började tidigt, gick upp halv 6, kom till skolan o hade jazz kvart över 8.
Det var en bra jazz lektion. Vår lärare var på ett posetivt humör, då blir det bra. Sen hade jag en lång håla då jag kunde bara umgås med min älskade klass kompis Honing. Hon är den bästa. Vi åt lunch på Barista i malmö, allt smakar godare när det är rättvisemärkt.
Malmö var fullt av glada och högljudda studenter.. Det var fint.
Solen lyste o vi satt o mös i sofforna på uteserveringen. Vi kunde verkligen sitta och bara slappna av.
Senare gick vi och köpte en ny bikini till mig, jag brukar alltid tveka jätte mycket när jag ska köpa kläder, men Honing har en sådan effekt på mig att jag känner mig säker och tar snabba beslut om vad jag ska köpa. Så en ny bikini blev det och jag känner mig väldigt nöjd.

Sen så fick vi åka tillbaka till skolan för att snacka om vårat Sceniska Dansprojekt som är den kurs som vi ska ha nästa år. Kursen går ut på att vi ska skapa en egen Dansföreställning. Det kommer bli jätte spännande vi hade jätte mycket tankar och idéer, tillslut kom vi nog fram till hur vi ska arbeta fram vår föreställning för att få det bästa resultatet.

Nu när skoldagen är slut har jag bara känt mig allmänt lugn och nöjd..

Skönt det här med sommar.. det blir lixom så bra

Jag ska försöka skriva lite oftare nu.. får se hur det går. (Du får ge mig mer godis Sara)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa, Helena har skrivit något! Hihi, massor av godis kan du få ;)

2009-06-02 @ 19:06:49
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0