Good day

Idag åker jag.
Allt är packat, eller allt utom min sminkväska, tänkte att jag skulle sminka mig innan jag åker.
Tankar och funderingar som går genom huvudet idag är typ... "reagerar metalldetektorn på flygplatsen på hårnålar och örhängen".. "vem är mannen som ska följa med"...."hm frukost vore gott"... "mohahaha det är mulet i skåne"

Jag är taggad.. verkligen taggad.. (taggad som laddad inte som märkt på en bild på facebook). Det kommer bli en otrolig vecka det vet jag.. Men på vilket sätt återstår och se..

En sak jag är bra på är att bli glad för små saker. Jag kan verkligen bli överlycklig för minsta sak. Vilket ni kanske har märkt om ni läst min blogg förr.

(Jag ber om ursäkt för att min blogg innehåller många särskrivningar, men jag gillar det, det gör liksom lite charmen)

Jag har en bekännelse att ge.. Jag vet inte hur man lägger upp bilder på bloggen, lite därför den ser så tråkig ut. Men jag vet verkligen inte hur man gör. Jag försökte en gång, men det blev inget... Så någon som är sugen på att lära mig? Dock inte förrän tidigast nästa vecka eftersom jag idag åker till Bulgarien! ^^

Känner lite att det här inlägget inte kommer ha någon riktigt röd tråd igenom, men men.. Shit happens....

Har föresten hittat jätte skön musik på Spotify.. John Mayer... Härligt mysig på nått sätt.
Nu när jag börja tänka på musik blev jag plötsligt sjukt sugen att sätta mig vid pianot en stund.. hm.. kanske borde gå dit.. Jag menar kommer ju inte kunna spela på en vecka... Japp så blir det..

Jag tänker sätta mig å spela piano.
Vi höres! Men nästa gång utan åäö för då är jag i Bulgarien ^^

Hahaha.. hoppas ni får en regning vecka =P

Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0