Bäst citat på länge

Vi satt i ungdomslokalen i kyrkan, ungdomspastorn, jag, min bror och min vän Cicci.
Vi ser på film, en film som jag tror hette "Gray någonting"  någonting, den handar om ett syskonpar som är jätte tajta, systern Gray hjälper sin bror att träffa en tjej, typ 12 timmar senare har han friat, och ska gifta sig inom en vecka, under veckan förstår Gray att hon är gay, och kär i samma tjej...

Eftersom det bara är Gray som ska med paret till Las Vegas så blir det hon som får fixa någon form av möhippa (vänta jag kommer snart till min poäng =P) på möhippan berättar Tjejen att hon och fästmannen (brodern) inte har haft sex då säger Gray : "What? That's like buying a car whithout test to drive it first!"
filmen fortsätter o vi skrattar på
Inte långt efter denna replik utbrister min bror : "Rätt sjukt ändå att gifta sig utan att ha.. (han funderar på hur han ska formulera sig... sen uppfattade han hur de lät.) ... asså inte känt... åååå... varann i mer än 12 timmar

Dett är lätt det bästa citatet på länge.... hahaa
Inte för va det handlade om snarare eftersom det kom ut så sjuukt fel... hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0