Vart tog den söta lilla flickan vägen?

Ingen bra tid nu.... var tog den sprudlande lyckan jag kände i sommras vägen?
Hela min sommar va så otroligt bra¨. Jag lärde mig känna mig nöjd med mig själv.
Nu när jag är hemma igen är det som om musten helt gått ur mig... Det är lixom ett par grejer som hänt... en kompis sa en gång till mig nyligen på msn, när jag fråga varför han var seg, han svarade :" inget, eller det är lixom... du kan bli lite för mycket du ibland, det blir lixom lite för mycket av dig". Sen dess har jag känt mig mer å mer seg, blivit deppigare å deppigare.
Visst det händer roliga grejer som drar upp en för stunden, men snart är man nere igen...

O ovan på allt detta så har systra mi nu flyttat.... 60 mil bort.....
Trodde det skulle gå bra men när hon åkte i söndess grät jag floder....
Först grät jag när hon åkte sen på kvällen grät jag också massor när jag skulle sova..

Jag kanske har kommit i klimateriet.
Jag svettas nämligen mycket också....

Jag är i ett väldigt deppigt tillstånd, mina vänner flyttar bort eller skaffar flickvänner som inte låter dem träffa mig.

Mitt huvudvärker, känner mig yr...

Jag är nog gravid

Kommentarer
Postat av: Sara

Aw gumman <3<3 Don't worry! Alla har vi dåliga tider, det kommer bli bättre <3<3 vi finns ju alltid här för dig <3

och jag tror inte du e gravid ;) haha

2008-09-02 @ 18:47:05
URL: http://saara1991.blogg.se/
Postat av: marlene

fina,fina helena! du får inte vara ledsen! Du ska veta att jag tycker väldigt mycket om dig<3

2008-09-07 @ 11:03:07
Postat av: Helena

Söta ni är.... Tack så mycket.

O du hade rätt sara jag är inte gravid, var febrig å är sjuk

2008-09-07 @ 18:25:42
Postat av: Nickelkickel

Äschdå! Jag som lugnt hade kunnat ställa upp som barnvakt! Ja ja.. Jag får väl sätta mitt hopp till nån annan kusin... =)

2008-09-11 @ 10:27:18
URL: http://stampen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0