Stapla ved

Att stapla ved är nog det som mest framkallar agressions känsol hos mig.
Det är ett tråkigt, ganska tungt arbete som värderas alldeles för lågt hos min föräldrar.
om jag har staplat ved i en halv timme är jag ganska trött, och av någon konstig anledning lite sur (kanske för att man får tusen stickor i fingrarna, naglar bryts (jag är inte en sån som bryr mig väldigt mycke om min naglar men det gör ont när de bryts), o vedträn låter mycket, iaf så är jag lite sur, å när då min ömma moder ser det som en självklarhet att jag direkt efter kan städa köket så får jag fullständigt fnatt.... Flippar ut helt å nu sitter jag här å bloggar.... suck....

För övrigt så hade jag en väldigt trevlig lördag kväll,jag åter såg en gammal vän som jag träffar på tok för sällan. "underbar människa känner henne mycket väl, lite bögig kanske, men underbar människa" =P. Med sig har hon en karl som visar sig vara precis som jag. Dvs spritt spångande galen =D. Jag mår som en gris på en pinne när jag umgås med min gamla och nyfunne vän och  deras andra vänner. En otroligt mysig kväll... Har kommit fram till att jag vill träffa dem igen.. ofta... snart....

Nä.. jag borde verkligen diska....
 
Vi hörs när vi hörs och syns när vi synes.. för det gör vi ju alltid =P

Byes Byes


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ved-Helena! Remind me of why you're VHS-Helena in my cell?



Är det ingen som är sugen på lite kebab?



Jag gillar inte heller att stapla ved. Man får ont i ryggen. :(



Vilken söt blogg du har! Kram!

2008-09-24 @ 21:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0