Skulle vilja vara en gudinna

Jag skulle vilja sjunga, spela, dansa och se ut som en gudinna....


Tänk att va en person som folk blir helt förstummade när de hör....
Tänk att kunna spela så bra att folk verkligen kan njuta av att bara lyssna...
Tänk att kunna dansa så att folk kan titta och beundra...
Tänk att va en sån person som när man går in i ett rum folk tänker " Wow......"

Det hade varit maffigt.... men förmodligen jobbigt i längden....
Fast det skulle vara häftigt att vara Riktigt bra på något iaf...

Skulle va häftigt när någon tex knäcker alla sina leder på samma gång bara kunna ta fram något som man själv kan som får folk att backa baklänges...

Jag har ganska många drömmar om saker jag vill göra eller tankar om hur man skulle kunna filma en dans, eller fotografera en jätte häftig bild, eller hur man skulle kunna inreda ett rum, eller hur man skulle kunna måla en tavla. osv

Jag har massa sånna drömmar o tankar... men själv är jag inte tillräckligt duktig för att utföra dem....


Detta stör mig ganska mycket, jag blir så fokuserad på allt jag inte kan att jag får lust att slå lite på mig själv... Eller nä inte så illa... mest störigt...

Vill kunna så mycket mer...
Antar att man inte kan va bra på allt... eller så får jag bara jobba hårdare.

Satsar på det senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0