En dag ska jag bli ödmjuk

Denna dagen började som alla andra med att jag vaknade... Brukar bli så..
Vi (systeryster, lillebror o jag) såg på Vänner... (4 säsongen)....
Visste lixom inte vad som väntade mig denna dag...

Poff så ringer telefonen de va Alex-Ballex, hon o Anna- Panna ville ut i skogen... O så blev det

Inte allt för mycket senare så satt vi i Alex-Ballex bil på väg till "Bokskogen". (Förövrigt det dummaste namnet någonsin på en skog i skåne, det finns 1000 olika bokskogar låt oss då döpa en av dom till "Bokskogen"... löjligt)

Väl framme så gick vi 7km i vackert höst väder... Tid av skratt och djup samtal... Jätte mysigt..
Anna-Panna har idag lovat "En dag ska jag bli ödmjuk"... Vi väntar...

Jag älskar hösten... alla blir så fina...
Tusen foton tog vi.. upp på facebook...

Nu ikväll har vi ätit, sett på vänner, ser på "bonde söker fru" och ev blir det snart spelkväll...
Ja gillar det här med lov, Lördag hela veckan..

Vi hörs gajs...
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0