Skolfoto

Det är verkligen olika hur folk tar olika saker.
Vi hade skolfoto idag. Det var verkligen roligt att se hur seriöst vissa tog det...

Meningar som hörts i samband med skolfoto:

"Jag vill inte sitta ner"
"Ska jag ha luggen uppsatt eller nedsläppt"
"Å nej, imorgon är det skolfoto, jag vet inte vad jag ska ha på mig!!!!"

Svar:

"oj jaha... måste man bestämma det långt innan"

Speciellt roligt var det för när vissa var sjukt seriösa o på fotot så va det ex antal st som höll upp vykort med texten "FACK YOU"
och ett vykort med texten "Jag vill ge dig en kram"

Kul det här med skolfoto.

Det inviduella fotot va också kul, fotografen pratade nästan lika mycket som jag.
Jag är tydligen väldigt snygg, men jag ska inte le så mycket för mina ögon blir så små.
Fatta va kul jag måste se ut, när jag FÖRSÖKER le lite mindre.... Snacka om ansträngt leende. Mina kinder började nästan skaka.

Ganska komiskt...

Men är sjukt stressad kan inte skriva mer kul
haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0