Sikken diss

Jag såg på "Alla vi barn i bullerbyn idag". (jag är sjuk å internet funkade inte)
En otroligt mysig film måste jag säga men det finns en del repliker som är lite udda.

Tex 1
 När killarna kom på att de skulle sova på höskullen, å tjejerna tänkte göra detsamma säger Lisa :

"Vi bestämde att vi också skulle sova på höskullen, men det var ju förargligt att killarna skulle komma på det först"

Hallåå komån... va gör det att killarna kom på det först????

Ex 2
Lasse säger :
"Vågar ni verkligen sova på höskullen, tänk om det kommer luffare eller huggormar?"
Lisa svarar:
" Ja men tänk om det inte gör det då??"

Shit vilken diss!!! Not!

Ganska mysigt att titta på... dom är ju så söta...

Jag känner lixom igen mig från mitt kusingäng... vi är lite som dom fast ganska många fler.... Dem hittar på egna sånger, sjunger när dom arbetar, hittar på egna språk...

Barnbarnen till Anders o Maja är liksom rätt mycket så.... Mysiga lixom

nä tack för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0