Jag gick ifrån mina principer...

I helgen gick jag ifrån en av mina stora principer, nämligen att jag inte ser på hemska filmer... Jag såg "cloc rock orange" eller va den nu heter.
Hemsk va den iaf... även om den inte va så illa som jag trodde... Men jag är stolt att jag gjorde det.
Jag är otroligt känslig när det gäller filmer... Jag drömde mardrömmar om "Alice i underlandet" när jag va liten... Jag tycker det är äckligt i "Yrrol" precis i början när killen springer o snubblar på en sten och det blir blod kvar på stenen...
SÅ känslig är jag.
Men jag såg denna otroligt Osensurerade film, där dom våltar, slåss och dödar hur som helst. Och jag blundade inte =D
(kan ha med Victor att göra som ryckte upp mina ögon så fort jag försökte, men ändå)

Jag är stolt över mig själv.. Detta kan va en början till en ny tid i mitt liv

Jag är på väg att övervinna min rädsla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0