"Ingen plats här på jorden"

Saknar mina syskon..

För er som inte vet så har jag 24 st syskon och 12 st föräldrar och x- antal gudföräldrar(kalla det va ni vill)...
Jag saknar dom..

Nu har familjen kommit till den punkten då folk flyger ut i världen för att pröva sina vingar. Självklart inte alla på en o samma gång men fler o fler flyger från boet.

Jag saknar dom innerligt.... sådär så att det gör ont i hjärtat, du vet....

Ibland kommer tanken till mig att vi kanske kommer tappa kontakten mer och mer bara för att vi blir äldre... men jag vet att det inte är sant... Det finns en plats dit vi alltid kommer åka tillbaka... Dit kommer vi alltid kunna komma för att få ro...
Där kan vi på sommrarna komma och köra in hö, bada i stampen, sova på hö skullen, lyssna på kvarnforsen eller bara sitta och sjunga på altanen till sen timmarna...

"Ingen plats här på jorden ger mig en sån ro...."

Det är så INGEN plats här på jorden ger Mig en sån ro... Gårdtjärnsby å så vacker....

Jag måste åka hem snart igen... det gör för ont....

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är utmanad på min blogg ;)

2008-10-28 @ 16:50:37
URL: http://saara1991.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0