Välj det svarta guldet

Nu har jag startat min första grupp på Facebook.. Anti Te-gruppen =)

En grupp för alla oss som är trötta på folk som går på café o sen beställer Te.

För oss som inte längre vågar ta hem våra kompisar till sina mor- eller farföräldrar i skräcken att farmor/mormor ska dö av hjärtesorg när vännen i fråga ber om Te när det är kaffe som bjuds.

För oss som verkligen har förstått va fika innebär

För oss som inte väljer blaska istället för det svarta guldet.

För oss som har känt det bandet som binds mellan oss Kaffe drickare

För oss har jag startat en grupp. Det är dags att vi reser på oss. Säger stopp när folk talar illa om våran dryck.
Hjälp mig i denna frågan. Gå med i gruppen du med, stå på dig....

Mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0