Lita inte på nått

Jag igår gick  upp tidigt för att jag skulle in till stan för att planera Joj- terminen.
Cyklade in till stan trots regnet =D, hurtig som jag är =P
Inne i stan hade vi en jätte mysig planering, massor av tankar. Lagom disiplinerat vi hade våra utstickare när vi började surra om något helt annat men kom hela tiden tillbaka till det vi höll på med.
Väldigt mysigt.

Efter ett tag tröttnade vi iaf så vi gick till macka donkan för jag behövde kaffe. Väl där går jag fram till disken å säger snällt och vänligt med ett leende på mina läppar "en liten kaffe och en paj tack". VET NI VA DEN STÖVELN SVARAR?! "vi har inget kaffe och ingen paj"

DET ASET!

Jag menar INGET KAFFE?!?!?!?!

Jaja.. jag försökte avtala dem andra att här kan vi ju inte stanna men de höll inte med... suck..
Men vi satte oss iaf o fortsatte planera på mackadonkan. O när jag hade lugnat ner mig lite så var det ganska mysigt.

Efteråt så närmade sig klockan halv tre å då var tiden inne för mig att träffa Anna. Underbara Anna som varit borta alldeles för länge. 
Vi tog i alla fall en fika på espresso house. Hon bjöd =)
Vi hade så mycket att prata om... det var så sjukt mysigt... =)
Till slut var det iaf dags att ta farväl till nästa gång... snyft.. eller nått

Jag köpte mjölk å sen så ringde jag min söta rara mamma som ville skjutsa mig hem.. hurra slippa regnet

Väl hemma hade storebror lagat en paj, så mamma gjorde middag så åt vi paj till efterrätt, smarrigt...

sen så fick jag måla min dörr =D himla fint blir det =P
så fick jag tillfälle att sjunga "jag målar o målar, jag målar min dörr"
å det är ju alltid trevligt att få sjunga en truddelutt. 

sen satte jag mig vid min söta lilla dator, letar lite efter någon bra låt som jag kan koreografera en dans till till pappas fest, (förslag).
Lugnt och fint tänker jag "jag öppnar itunes å kollar på lite låtar". jag öppnar itunes å då poppar ett fönster upp där det står typ " å du måste skapa ett biblotek", jag tänker "va? jaha... okej.."
å då när jag öppnar itunes är All min musik BORTA. PUTSVÄCK!
Först tror jag det är datorn som bara skojar med mig, men långsamt går det upp för mig.... borta...
Paniken sprider sig i min kropp. Jag börjar hyperventilerar o letar förbrillt genom alla mappar på datorn för att försöka hitta min musik... till slut hittar jag den... tack och lov tänker jag. Men hur ska jag nu få tillbaka den i itunes, klarar inte av det själv... ber då min "låtsas leksak" om hjälp. Och som alltid så kan en av mina teknik vänner hjälpa mig o rätta till felet. Tack!

Datorn fick stå på hela natten för att rätta till det den hade ställt till med.
Nu är iaf all min musik på plats, men så är min ipod sykroniserad till det gamla bibloteket så måste anpassa om å lägga in musiken igen.
Dundersuck...

Hatar datorer. De är fullständigt värdelösa.... de klyddar (krånglar) alltid. Iaf för mig...

Men men tror allt har löst sig nu... Hoppas verkligen det för min dators skull, klyddar den mer de närmsta dagarna så kommer jag döda den.

Eller i alla fall skrika lite på den.

Jag menar den gömde all min musik, fatta paniken.

jaja... antar att det är sånt man får ta i den här teknik världen vi lever i.
se de här som en varning kära vänner, allt kan försvinna POFF om vi inte passar oss.
LITA INTE PÅ ER DATOR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0