Till alla mina "stalkers" och hemliga beundrare

Jag vet att ni är många o att detta kan bli lite svårt för er att förstå, men jag har bytt rum.
Jag bor inte längre i det gula rummet. Utan har nu flyttat till ett rum så vätter åt baksidan, detta rum har  en svart/vit/cream/guld-blommig fondvägg, och ett parkett golv av valnöt. Otroligt snyggt =P

Det är i alla fall viktigt att ni tänker på detta att jag har bytt rum för min lillebror har flyttatt in i mitt gamla rum o jag tror inte ni vill att han ska läsa alla mina kärleksbrev.

Så tänk på att jag nu inte sover i  det gula rummet, utan i era drömmar om mig så är jag i ett creamfärgat rum med blommig fondvägg och valnöts golv =D

Jag finns i era drömmar

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0