ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Jag får inte prata i telefon för min mamma. Det suger!
suck......
För tillfället är jag nästan gråtfärdig bara för att jag inte får prata i telefonen, de kan låta löjligt, men ni skulle förstå om det va ni som pratade i telefon med en trevlig karl å så ställer sig en sur o bitter mamma å skriker att jag måste lägga på.
och hennes enda argument är att jag kan få hjärncancer.
Jag menar KomÅn....


Mitt nya motto är "lev livet nu oavsett om det betyder att du dör av hjärncancer om 100 år för att du kan dö imorgon också men då kan du i alla fall tänka "jag hade iaf roligt igår" "

suck... är inte på något bra humör alls.
ska till malmöfestivalen ikväll, va riktigt laddad men min mor har egenskapen att förstöra den allra bästa dagen.
Störigt nog.....

Nu får du faktiskt va riktigt bra Timo, annars blir jag riktigt less.

Mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0